Reklamace a vrácení zboží

Chci zboží vrátit

V rámci 14denní lhůty můžeš zboží zakoupené na mém e-shopu vrátit bez udání důvodu. Lhůta začíná běžet ode dne převzetí posledního kusu z objednávky.

Jak na to?

Zboží čisté a nepoužívané jednoduše zabal přidej průvodní dopis (není povinné) budu ráda, když napíšeš důvod vrácení, pomůže mi to při vylepšování nabídky.

Kontaktuj mě na email original.srdcem@seznam.cz nebo telefonicky na +420737973664 a domluvíme odeslání zboží.

Potvrzení o odeslání si prosím uschovej!

Jakmile balíček dorazí, do 14 dnů ti vrátím peníze stejnou cestou, jakou proběhla platba. 

• Náklady za dopravu jdou na mě.

---

Chci zboží reklamovat

Pokud zjistíš, že je zboží poškozené, nebo se vada objeví při běžném nošení, dej mi vědět – reklamaci společně vyřešíme. Na zboží máš dvouletou záruku.

Jak postupovat? 

Zabal zboží i s průvodním dopisem ve kterém popíšeš vadu výrobku, také budu potřebovat č. faktury.

Kontaktuj mě na email original.srdcem@seznam.cz nebo telefonicky na +420737973664 a domluvíme odeslání zboží.

• Potvrzení o odeslání si uschovej!

Jakmile zásilka dorazí, navrhnu řešení nebo ti vrátím peníze podle reklamačního řádu. 

---

Chceš se na něco doptat? Ozvi se mi kdykoliv na e-mail nebo telefonicky – ráda pomůžu. 💌

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: