Reklamace a vrácení zboží
Chci zboží vrátit
V rámci 14denní lhůty můžeš zboží zakoupené na mém e-shopu vrátit bez udání důvodu. Lhůta začíná běžet ode dne převzetí posledního kusu z objednávky.
Jak na to?
Zboží čisté a nepoužívané jednoduše zabal přidej průvodní dopis (není povinné) budu ráda, když napíšeš důvod vrácení, pomůže mi to při vylepšování nabídky.
Kontaktuj mě na email original.srdcem@seznam.cz nebo telefonicky na +420737973664 a domluvíme odeslání zboží.
Potvrzení o odeslání si prosím uschovej!
Jakmile balíček dorazí, do 14 dnů ti vrátím peníze stejnou cestou, jakou proběhla platba.
• Náklady za dopravu jdou na mě.
---
Chci zboží reklamovat
Pokud zjistíš, že je zboží poškozené, nebo se vada objeví při běžném nošení, dej mi vědět – reklamaci společně vyřešíme. Na zboží máš dvouletou záruku.
Jak postupovat?
Zabal zboží i s průvodním dopisem ve kterém popíšeš vadu výrobku, také budu potřebovat č. faktury.
Kontaktuj mě na email original.srdcem@seznam.cz nebo telefonicky na +420737973664 a domluvíme odeslání zboží.
• Potvrzení o odeslání si uschovej!
Jakmile zásilka dorazí, navrhnu řešení nebo ti vrátím peníze podle reklamačního řádu.
---
Chceš se na něco doptat? Ozvi se mi kdykoliv na e-mail nebo telefonicky – ráda pomůžu. 💌
